Ezber bozan şeyler -4 (Arap nefretinin altında yatan şey islam düşmanlığıdır!) 

Bloguma ne olmuş bilmiyorum. Kağnıya benzemiş diyeceğim ama kağnı da yavaş hareket etse de eylemini gerçekleştiriyor sonuçta. Blogum ise o kağnının ağır ağır kendi etrafında dönüp hiç bir sonuca ulaşamayan hali gibi. Post yazmak için tıklıyorum açılan boş sayfa sanki her an yüklenecekmiş gibi dakikalarca öyle boş boş bekleyip duruyor. Sayfanın yüklenmekte olduğunu gösteren minik yuvarlak ok da dönüp dönüp duruyor. Ama 10 – 15 dk. beklediğim, sayfayı defalarca refresh yapıp yeniden yeniden denediğim zamanlarda dahi yükleme tamamlanamadı hiç bir şekilde. 2023 sonu yapmak istediğim aydökümlerimi ve yıldökümümü de yapamadım bu yüzden. Az önce bir kez daha deneyeyim dediğimde yine upuzun bir bekleyişten sonra yaptığım refreshle kağnı hızında da olsa post yazma sayfası açılınca hazır açılmışken az önce izleyip de “bu videoyu keşke herkes izlese, dinlese” dediğim videoyu paylaşmak geldi içimden. Bu ağırlık yalnızca post hazırlama sayfasında yok, blogumun tamamında var. Gelen mesajları açmıyor, takip ettiğim blogların güncel postlarını gördüğüm sayfayı açmıyor, yönetim panelini açmıyor. Anasayfa dahi geç açılıyor. Anasayfa açılıdığında da herhangi bir linke tıklayıp blogdan bir başka sayfa açmak istediğimde bu kez ikinci sayfayı açmıyor. Beter bişey oldu.

Sebebini bilmemekle birlikte, komplo teorisyenliğine soyunup tuhaf sebepler aramaktansa bunun teknik bir durum olduğunu düşünüyorum. Bu bana daha mantıklı geliyor. Bununla birlikte dünyanın mantık üzerine işlemediği gerçeğini de aklımın bir kenarında tutmaya devam ediyor ve bu problemi zamana bırakıyorum. Umarım kendiliğinden geldiği gibi yine kendiliğinden çekip gider.

Hazır post girebiliyor iken bu sabah izlediğim videoyu paylaşayım sizlerle. Videonun başlığını bu postun başlığı yaptım. Ben de aynı kanıdayım ve hatırlarsanız, o ırkçı neonazi parti ülkemizde palazlanmaya başladığında uzun uzun yazıp Suriyeli nefretinin arkasındaki şeyin sünni islam düşmanlığı olduğundan söz etmiştim. O günlerden sonra bazı başka siyasetçiler tarafından da açık açık dile getirilen bu nefretin odağı zamanla Suriyelilerden de genişletilerek tüm araplara kadar getirildi. (Arap nefreti yeni değil, yüz yıldır var ama tv kanallarında, basılı yayınlarda, sosyal medyada vb. bu kadar açık açık ve uluorta söylenmiyordu.) Şimdi artık aşikar bir arap nefreti var ve bu nefretin asıl amacı islam ve müslüman nefreti. İslama, müslümanlara, peygamberimize, kuranı kerime nefretlerini kusmaya korkanlar, bu nefreti araplar üzerinden kusuyorlar. Örneğin en son yaşadığımız tevhid sancağı olayı. Üzerinde “la ilahe illallah muhammeden rasulullah” yazılı olan islami bir sancağı kah arap bayrağı, kah hilafet bayrağı şeklinde konumlandırarak aslında islamdan duydukları rahatsızlığı ve temelde de islam düşmanlığını kamufle etmeye çalıştılar. Çünkü onlar sünni islamı sembolize eden her şeyden rahatsızlar. Ama sorsan senden benden daha Türkler ve hatta çoğu da “elhamdülillah” müslüman! (Yersen!)

Bu videoyu dinlemek bu yüzden önemli… En azından arap nefreti çatısı altında birleşerek birilerinin kirli emellerine alet olmamayı tercih etme yolunda olan birilerine kılavuz olur belki. (İnşallah!)

Not: Anlatım bozukluklarımı görmezden gelin… Kalkıp kalkıp oturmalı bir post oldu. Kalktıkça koptum yazdıklarımdan. 🙂

Bu yazı dobra dobra içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

1 Responses to Ezber bozan şeyler -4 (Arap nefretinin altında yatan şey islam düşmanlığıdır!) 

  1. Zeynep dedi ki:

    Faşist diye Almanlara kızanlar, faşistin önde gideni oldu. Ne ilginç bir dünyada yaşar olduk. Çoluk çocuk dünyanın zalimliği ile karşı karşıya kalmış. bizim okumuş yazmışlarımız dedeleri tarla sattı diye ortaya düştü. dediğin gibi dert kimsenin Arap, Rum, Hintli falan fıstık olması değil. Dert İslam. Fakat her devirde çıkar Allahın davasını güdenler. ne kadar tepinirlerse tepinsinler.

Yorum bırakın