Sevdiğim İngiliz Dönem Filmleri -1

Dün sevdiğim İngiliz dönem dizilerini paylaşmıştım. Bugün de filmseverler için sevdiğim İngiliz dönem filmlerini paylaşmak istedim. Diziler için uzun zamanlar gerekiyor ama filmler en fazla 2 saatte izlenip bitiyor. Diziler günlerimizi, bazen haftalarımızı gaspederek aynı karakterlere, aynı atmosfere yoğunlaşmamızı sağlayıp bizi müptelası haline getiriyor belki ama öyle filmler var ki insan defalarca izlese hiç bıkmayacağını iyi biliyor. İşte ben de bu listeye eklediğim 23 İngiliz dönem filmini defalarca izlesem asla bıkmam. 🙂

– Scrooge / 1970 –

– – –

– The Old Curiosity Shop / 2007 –

– – –

– David Copperfield / 1999 –

– – –

– Great Expectations / 2012 –

– – –

– Cold Comfort farm / 1995 –

– – –

– To Sir With Love / 1967 –

– – –

– Persuasion / 2007 –

– – –

– Sense and Sensibility / 1995 –

– – –

– Becoming Jane / 2007 –

– – –

– Jane Eyre / 2011 –

– – –

– To Walk Invisible: The Brontë Sisters / 2016 –

– – –

– The Invisible Woman / 2013 –

– – –

– The Man Who Invented Christmas / 2017 –

– – –

– Mary Shelley / 2017 –

– – –

– Bright Star / 2009 –

– – –

– Miss Potter / 2006 –

– – –

– Far From the Madding Crowd / 2015 –

– – –

– Mrs Dalloway / 1997 –

– – –

– The Hours / 2002 –

– – –

– The Bookshop / 2017 –

– – –

The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society / 2018 –

– – –

– Robin Hood / 2010 –

– – –

– Made in Dagenham / 2010 –

Bu yazı paylaş ki çoğalsın, sevdiğim filmler içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

14 Responses to Sevdiğim İngiliz Dönem Filmleri -1

  1. Hoop bunları da listeye ekledim. İzlenecek bir sürü film daha. Zaman belirsiz.

  2. rusyena dedi ki:

    🙂 daha sırada çok film – dizi var… bir challenge mı yapsak… belki o zaman daha iyi motive oluruz.

  3. Tatlım yaparız yapmasına da ben ne kadar izlerim hiç bilmiyorum 🙂 Zira akşam 19,30 da eve zor giriyorum. Bu nedenle de hafta sonu hariç film izleyemiyorum. Tabii hafta sonu da başka işler çıkınca onda da izleyemiyorum.

  4. rusyena dedi ki:

    Çok kitap okuduğunu görünce film de izleyebilirsin sanmıştım… ben bazen on dakikalık teneffüslerde cep telefonumla izliyordum… kitap okuma anlarımı film izleme anlarıma bahşederek… 🙂 kolaylıklar, daha geniş boş zamanlar diliyorum o halde… 🙂

  5. Aradaki boşluklarda kitap okuyorum. Film için her zaman tv müsait olmuyor ev halkından bana kalmıyor:)

  6. Vakt-i Dem dedi ki:

    Ben de seviyorum ingiliz dönem dizi ve filmlerini.Listenizden sadece 4 filmi izlemişim:) becoming jane,jane eyre,robin hood ve Guernsey Literary.

    Diğerlerini de not alıyorum köşeye…..

  7. rusyena dedi ki:

    dönem filmlerinin tadı bir başka… iyi seyirler diliyorum.

  8. Geçtiğimiz yaz Bronte Kardeşleri de siz seyrettirmiştiniz bana😊 yine seyredecek listeme guzel oneriler eklediniz 🙏 Tesekkur ediyorum

  9. rusyena dedi ki:

    Rica ederim… daha sırada amerikan, fransız … vesaire vesaire var… 🙂 iyi seyirler..

  10. tülin dedi ki:

    İzlediklerim var, izleyeceklerim var… Sen sevdiysen severim ben 🙂

  11. ceylandan dedi ki:

    Hours oscar almıştı dimi? Güzel filmler seçmişsiniz pek çoğunu övgüyle beraber duydum bir kaçını da izledim.
    sevgiler

  12. rusyena dedi ki:

    Evet… Nicole Kidman’a en iyi kadın ödülünü getirmişti. ❤

  13. Geri bildirim: Mart 2020 – Aydöküm | ruşyena

  14. Geri bildirim: Sevdiğim İngiliz Dönem Filmleri -1 – Kisafilms.com

Yorum bırakın