Threads de yenilik…

Yalnızca telefon uygulaması ile gönderi paylaşmak mümkün olan Threads pc den de gönderi paylaşmayı açtı ve pc de önceleri sadece son 25 gönderiyi görebiliyor iken şimdi artık ilk gönderiye kadar gidip tamamını görebiliyoruz. Henüz 7 haftadır kullanmama rağmen ilk gönderilerime gidince nostalji yaşadım. 🙂 Bu kadar kısa sürede bile paylaştığım bazı şeyler zihnimde saklanmış, görünce hatırlamak hoş oldu. Hatırlayınca o paylaşımı yaptığım esnadaki yaşadıklarımı, hissettiklerimi, yaptıklarımı vesaireyi de hatırladım, severim bellek tazelemeleri, flashback leri… 🙂 Hele de hatırlanmak üzere not düşülesi şeylerse, yeniden yeniden görebilmeyi daha da çok severim. 🙂

Bir de ben kullandığım her sosyal medya uygulamasında aynı şeyleri paylaşmıyorum, blogumu okuyanlar başka şeyler görüyorlar, instagramımı takip edenler başka şeyler, threads de öyle… İnstagramın anne-baba bir kardeşi olsa da instagramdaki paylaşımlarımı alıp Threads e taşımıyorum. Her platform Ruşi den ayrı ayrı izler, sesler taşıyor. Hepsinde takipçilerim de beni takip edenler de (belli bir kitle hariç) başka başka kişiler oluyor. Seviyorum bu çoklu ve karnavalesk etkileşimleri… 🙂

Hasılı, Threads e gelen yenilikler Threads e iyi gelmekle kalmamış bana da iyi geldi. Bazı şeyleri telefon ekranında görüp okumaktansa pc nin geniş ekranında görüp okumak bazı durumlarda çok daha keyifli ve daha verimli. Buna fırsat vermeleri iyi olmuş.

Bu da threads web adresim: https://www.threads.net/@rushy_ena

Threads e üye olmak için uygulamayı telefonuma indirip, instagram kullanıcı bilgilerimle otomatikman üye olmuştum. Pc de web üzerinden doğrudan üyelik oluyor mu bilmiyorum. Belki üye olmadan instagram kullanıcı bilgileri ile girmek mümkündür. Belki yeniden üyelik istiyordur. Belki yine en önce telefona uygulamayı indirip oradan üyeliği gerçekleştirmek gerekiyordur. Üyelikle ilgili işleyiş değişti mi bilmiyorum. Deneyerek sonuca ulaşılabilinir.

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın