Sevdiğim İngiliz Dönem Dizileri -1

Mart başında başladığım diziye verdiğim aradan sonra kaldığım yerden devam etmeye başladım. İlk fırsatta gelip hakkında uzun bir post paylaşmak istiyorum. Ama önce benim gibi İngiliz dönem dizilerini sevenler için kapsamlı bir liste hazırlayayım, evde geçen şu günlerde ilgililerine toplu bir seçenek olsun. Buraya ekleyeceğim dizilerden çok daha başka İngiliz dönem dizileri var tabii, bu liste benim en sevdiklerim… Yani bu 23 İngiliz dönem dizisi benim “en”lerim… Hepsini de çok severek izledim.

– Downton Abbey / 2010 –

downton_abbey

– Cranford / 2007 –

Cranford

– Call the Midwife / 2012 –

Call.The.Midwife

– Little Dorrit  / 2008 –

little_dorrit

– Lark Rise to Candleford / 2008 –

lark_rise_to_candleford

– Poldark / 2015 –

poldark

– Jane Eyre / 2016 –

jane_eyre

– Emma / 2009 –

emma

– Jamaica Inn / 2014 –

jamaica_inn

– Bleak House / 2005 –

bleak_house

– Pride and Prejudice / 1995 –

pride_and_prejudice

– Howards End / 2017 –

howards_end

– The Village / 2013 –

the_village

– Wuthering Heights / 2009 –

wuthering_heights

– Great Expactations / 2011 –

great_expectations

– Tess of the Durbervilles / 2008 –

tess_of_the_dubervilles

– The Tenant of Wildfell Hall / 1996 –

the_tenant_of_wildfell_hall

– Little Women / 2017 –

little_women

– Death Comes to Pemberley / 2013 –

death-comes-to-pemberley

– The Crown / 2016 –

the_crown

– The Durrels / 2016 – 2019 –

the_durrels

– Fingersmith / 2005 –

fingersmith

– Olive Kitteridge / 2014 –

olive_kitteridge

Bu yazı paylaş ki çoğalsın, sevdiğim diziler içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

13 Responses to Sevdiğim İngiliz Dönem Dizileri -1

  1. Hadi bunları da listeme aldım. İzleyecek zaman bulurum inşallah. Bende temizlik yapacağım hafta sonu. Corona nedeniyle temizliğe gelen kadın gelemeyecekmiş. Dip köşe girişmek gerek.

  2. rusyena dedi ki:

    En azından bir kaçına zaman bulursun dilerim… Benim listem de dağ oldu, bazılarını hiç izleyemeyeceğimi bilsem de hala yeni filmler ekliyorum. 🙂 Evde zaman bol artık… Yorulmadan, bezlere – viledalara canhıraş sarılmadan aheste aheste yapmak en iyisi… 🙂 Bu kez ben de kadın almadım… Aman bu ara kimselerle yakın temas kurmayalım… Kolay gelsin… sevgiler…

  3. Naciye dedi ki:

    Tertemiz evinizde sağlıcakla oturup güzel ve verimli zamanlar geçirirsiniz inşallah Ruşen abla😊. Paylaştığınız filmler, diziler çok güzellerdir muhtemelen. Hepsini izleyebilmek isterdim. Ben de bu aralar sizin videolarınızdan görüp listeme aldığım Gurur ve Önyargı’yı okuyorum😊. Çok beğenerek hem de. Haberdar ettiğiniz tüm güzellikler için teşekkürler.
    (Bir önceki post da çok anlamlıydı. Geçen haftalarda Tarkovsky’nin başka eserinden bir kesite ve bir röportajına rastlayıp okumuştum. Onların üzerine sizin aktardığınızı okuyunca “Bu adam evliya gibi adammış” dedim kendi kendime ve eşime😊.)

  4. Geri bildirim: Sevdiğim İngiliz Dönem Filmleri -1 | ruşyena

  5. rusyena dedi ki:

    Çok teşekkürler Naciyecim… Gurur ve Önyargı’yı beğenmene çok sevindim… keyifli okumalar diliyorum. Bazı kişiler zamanından önce gelmiş gibi gelir bana, Tarkovsky de öyle… İmkansızlığın en yoğun olduğu zamanlarda bu denli akılcıl çıkarımlar yapıp sanatsal ve düşünsel filmlere imza atan bu adam, teknolojinin günümüz imkanlarını kullanabilseydi dünyaya daha neler neler bırakırdı acaba?.. Geçen yıl hayatını okumuştum… Çok zor ama çok bilgece bir yaşamı olmuş, ruhu şad olsun…

  6. Naciye dedi ki:

    Amin ablacığım. Bilgelik için ya da “pişmek” için zorluk şart galiba. Biz de içinde bulunduğumuz zorluklara karşı metanetli olabilir ve güzel neticelerini görürüz inşallah. 😊💐

  7. rusyena dedi ki:

    Amin Naciyecim… 💐💐💐

  8. tülin dedi ki:

    The Durrels’ı da senin önerin ile izlemiş, çok sevmiştim. Listeyi olduğu gibi aldım.Oysa içinde izlediklerim de epeyce…

  9. Geri bildirim: Mart 2020 – Aydöküm | ruşyena

  10. Nurdan dedi ki:

    Yabancı dizileri nerden seyrediyorsunuz

  11. rusyena dedi ki:

    İnternetteki ücretsiz sitelerden…

  12. dilocan dedi ki:

    çok faydalı olmuş devamı gelirse sevinirim dönem dizisi aşığıyım lütfen devamı gelirse ekleyin sevgiler

  13. rusyena dedi ki:

    Yakında ikinci bir liste hazırlamayı planlıyorum… 🙂

Yorum bırakın