Aradığım kremi buldum

Bir süredir deneme süreci içindeydim… iki ay bitti.. ve sonuç tam da istediğim gibi… çok tatmin etti beni…

Dolayısıyla paylaşabilirim. Olur da denemek isteyen olursa ve deneyimi sonucu aradığı şeye de kavuşmuş olursa mutluluk duyarım bundan…Çünkü ben birkaç yıldan beri ciddi arayış içindeydim.

Aldığım bir dolu gece-gündüz bakım kremleri, nemlendiriciler vesaireler hiçbir şekilde beni tatmin etmiyordu. Doğrusu bir çoğunun içindeki kimyasal maddeler ve özellikle alkolden dolayı da “varsın cildim kupkuru kalsın, çabucak da yaşlanırsa yaşlansın, zaten içindeki kimyasallar da aynı etkiyi yapmayacak mı!” diyerek teslime dayalı bir duruş da sergilemeye başlamıştım. Çok mecbur kalırsam içinde hiç olmazsa paraben, sls filan olmayan ama alkolsüzünü de hiç bulamadığım markalı bir nemlendiricimi kullanıyordum… o da ancak haftada bir kez… elzem zamanlarda… Artık da ümitsizce boşvermiştim…

aloe-vera-1

Sonra bir gün, iki yıl önce minicik bir kök halinde arkadaşımın elime tutuşturduğu aloe veranın bizim evde durmak bilmeyen üreyişi ve yaralarda-yanıklarda-çiziklerde derdime derman oluşu ile, “yüzümde neden kullanmayayım” fikri geçti aklımdan… Her banyodan sonra iki santimlik bir parçayı ortasından ikiye ayırıp iç bölgesini yüzüme ve ellerime sürmeye başladım. Sürdüğüm yerler ipeksi, yumuşacık, pamuk gibi olmuştu… dokuda da gerginlik hissi yaratıyordu. Yıllardır aradığım şey tam da buydu. Üstelik bu memnum kaldığım hal, sürdüğüm günle sınırlı kalmıyor, diğer günler sürmesem de iki-üç gün aynı yumuşaklıkta ve ferahlıkta devam ediyordu. En geç iki-üç günde bir banyo yaptığım için kullanımını da her banyo sonrasına ayarlamıştım, böylece sair zamanlarda aklıma gelmese de zaten ihtiyaç da olmuyordu. Krem-serum gibi  şeyleri günü gününe – gecesi gecesine kullanmak ve onlara zaman ayırmak gibi bir alışkanlığı olmayan ben için, zaman ve kullanım açısından da ideal bir şeydi.

Aradığım bakım kremini en doğalından bulmuştum.

aloe-vera-2

“Cildim kuru… kozmetik hiçbir ürün kullanmak istemiyorum ama cildim de yumuşacık, pamuk gibi olsun” diyorsanız deneyin derim.  Belki cildi yağlı ya da karma olanlar için de olumlu sonuç verir… deneyimlemediğim için bilemiyorum… Belki de cildi kuru olanlarda benim aldığım sonucun tezatı bir durum oluşur, onun da garantisini veremiyorum. Ama ben son derece memnun kaldım… paylaşmakta yarar görüyorum.

aloe-vera-6

Not: Aloe vera bitkisinin direkt kullanımlarında en iyi sonuç alınması için elinizdeki bitkinin  en az iki yaşında olması gerekiyor, çünkü şifai birikimini ancak bu süre içinde tamamlayabiliyormuş. Büyük saksıdaki aloe veram iki yaşını geçti, ben yalnızca ondan kullanıyorum. Saksısının içinde şu anda irili ufaklı 6 adet yavrusu daha var, ara ara minik saksılara alıp çevremde istek belirtenlere dağıtıyorum. Az su ile güneşli ortamda hayata çabucak tutunan ve çabuk üreyen bir bitki. Kullanımın pratikliği kadar yetiştirmesi de kolay.

Bu yazı paylaş ki çoğalsın içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Aradığım kremi buldum

  1. Arzu Sarıyer dedi ki:

    Yeni blogun ,yeni yılın ve yeni kremin hayırlı uğurlu olsun sevgili Ruşyena.gözüm gönlüm açıldı yazı ve görsellerin ile…Selam ve sevgiler.

  2. rusyena dedi ki:

    Çok teşekkürler… benden de çok çok sevgiler, musmutlu seneler…

  3. Ümmühan Karataş dedi ki:

    Çok teşekkür ederim. Şu an arayış içindeydim. Kaşıntı ve yanıklarda kullanıldığını biliyordum. Bu bilgi işime yarayacak. Hemen deneyeceğim. Sevgiler.

  4. rusyena dedi ki:

    sonuç olumlu olur dilerim… uzun süredir arayış içinde olan biri olarak olumlu bir sonuçla karşılaşınca nasıl sevindim anlatamam… 🙂

Bir Cevap Yazın

