24.12.2016

Minik öğrencilerimin yeni yıl gösterisi vardı bugün… Haftalardır harıl harıl hazırlıyorum…  ve her defasında da “aman şaşırırlar mı, aman unuturlar mı” evhamlı bir iç patırtısı ile geçiyor günlerim… Şükür, bugün de yine en güzelini yaptılar…

Provalarda birbirlerine müdahale edip yanlışlarında sus pus olan kuzucuklar sahneye çıktıkları anda yaptıkları işe pürdikkat odaklanarak bülbül kesildiler birden. Her provada mutlaka hata yapan öğrencim ise gösteri anında tam bir sahne çocuğuna dönüştü  ve sıfır hata ile bitirdi performansını…

Öncesinde günlerce yaşadığım yürek hoplamaları ise yanıma zarar olarak kaldı eminim.:)

Gelecek yıl aynı günler, yine aynı ben olacağım, ben … Şimdiden biliyorum. 🙂  Huyum bu… değişemiyorum.

kupa.jpg

Dolayısıyla aktivite sonrası eve attım kendimi … pijama-aburcubur-film saati… Aralık ayı için seçtiğim filmlerden birini daha izleyip portakallı kereviz ve bal kabaklı tatlımı da hallettikten sonra özel derse gelecek öğrencimi yüksek moral ve huzurla dolmuş iç dünyamla bekleyebilirim artık.

Baharbahçe olan tarafı sulamaya devam…

fnnnrrrrr

Bu yazı sevgili günlük içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

